Monday, July 21, 2008

PITA SA MEDOM




Od 1/2 kilograma brašna, malo soli i malo vode zamesiti testo kao za svaku pitu. Izraditi ga dobro, podeliti na dva dela i što tanje razvući preko stola. Razvučenim korama pokidati krajeve, a kore ostaviti da se dobro prosuše. Osušenu koru poprskati rastopljenim maslom, posuti je mlevenim bademom i sitnim šećerom, presaviti joj sve četiri strane, opet je poprskati maslom, pa pomoću stolnjaka zavijati savijaču, ali ni mnogo uzanu ni mnogo široku. Namazati pleh maslom, staviti u njega savijaču, staviti je u rernu i rumeno ispeći. Ispečenu pitu iseći pažljivo na jednake komade i složiti u deblji sud. Na šporet, u šerpu, staviti 1/4 kilograma meda, razblažiti ga vodom, dodati sok od 1 limuna i 1 komad vanile, prokuvati ga, pa vrućim medom preliti pitu i služiti.

1 comment:

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Drago mi je što sam izlinkovana na blogu - uzvratila sam i ja gostoprimstvo :)
Ali ako se već moja slika koristi, red je da se naznači odakle je http://moje-grne.com/?p=43
Pogotovo što su moje slike zaštićene autorskim pravima i što stvarno ne volim kada naletim na njih, a da me niko nije pitao za korišćenje.
Komentar može i da se obriše, ja doduše htela na mejl da pošaljem ovu poruku, ali ga nisam našla.

Pozdrav, Gaga- Grne